На Круглий стіл запрошені Мінагрополітики, Держпродспожив, МОЗ, відомі вчені та громадські діячі.Орієнтовна програма:
1. Впровадження НАССР з точки зору контролю шкідників. Контроль шкідників на зернозберігаючих і зернопереробних підприємствах України. Валентина Микусєвіч, визнаний фахівець галузі стандартизації та сертифікації
2. Презентація ГС «Пест контроль України»
3. Пест контроль в Україні - мета і завдання. Ярослав Данилюк, президент ГС «Пест контроль України»
4. Концепція саморегулювання в Україні : інструмент вирішення проблем бізнесу в сучасних умовах. Лариса Старікова, директор Аналітичного центру АСУ
5. Міжнародний досвід біологічного пест контролю у контексті сталого розвитку
6. Сергій Щербина, Старший експерт секторальної політики Проекту ЄС "Підтримка впровадження Угоди про асоціаціюУкраїна-ЄС" (A4U), координатор РГ "Адаптація міжнародного досвіду в аграрній сфері" Аналітичного центру АСУ, кандидат сільськогосподарських наук, доцент
7. Санiтарне законодавство щодо безпечностi харчових продуктів - Наталя Янко, Генеральний директор ГО «Продовольча безпека» , кандидат медичних НАУ
8. Ваш виступ!
9. Практичні аспекти пест менеджменту – Василь Попов, експерт, директор, ТОВ « ЕДС Плюс»
10. Дебати
Урочистий фуршет
Реєстрація обов'язкова
Реєструватися за ел адресою fum_asociacia@ukr.net
Довідки за тел. 0508108437
LOCATION:2 Раїси Окіпної\, Київ\, Україна
GEO:50.45070150;30.59688910
LAST-MODIFIED:20180510T065110Z
X-ACCESS:1
X-HITS:156
X-URL:
X-COLOR:6182CF
END:VEVENT
BEGIN:VEVENT
DTSTART;VALUE=DATE:20180523
DTEND;VALUE=DATE:20180524
UID:668745E5-7CE4-4239-B241-5B8EAC31B4EA
SUMMARY:IV Міжнародний форум «Трансфертне ціноутворення та міжнародне податкове планування – 2018»
DTSTAMP:20180515T082410Z
DESCRIPTION:Вже наступного тижня, 23.05.2018, відбудеться IV Міжнародний форум «Трансфертне ціноутворення та міжнародне податкове планування – 2018».\NВ рамках форуму ми обговоримо останні новації законодавства в сфері трансфертного ціноутворення і перспективи його розвитку в Україні, проаналізуємо практику податкового контролю контрольованих операцій і основні помилки платників податків та розглянемо наявну судову практику.\NНАШ ФОРУМ – ЦЕ:\N\N150 – 200 учасників;\N30 – спікерів (міжнародних та вітчизняних експертів);\N8 годин продуктивного спілкування та аналізу останніх законодавчих новел і помилок платників податків;\Nрозгляд практичних кейсів;\Nпрофесійний нетворкін.\N\NКОМУ БУДЕ ЦІКАВО:\N\Nфінансовим директорам та головним бухгалтерам компаній, які здійснюють контрольовані операції;\Nфахівцям планово-економічних департаментів та відділів ТЦУ;\Nюристам, які працюють в податкових практиках;\Nаудиторам.\N\NПРОГРAМА ФОРУМУ\NУвага, у нас діють знижки! Скористайтесь можливістю та придбайте квиток за зниженою вартістю! \N \NРеєстрація та деталі за посиланням: https://goo.gl/93t4iS
X-ALT-DESC;FMTTYPE=text/html:Вже наступного тижня, 23.05.2018, відбудеться IV Міжнародний форум «Трансфертне ціноутворення та міжнародне податкове планування – 2018».
В рамках форуму ми обговоримо останні новації законодавства в сфері трансфертного ціноутворення і перспективи його розвитку в Україні, проаналізуємо практику податкового контролю контрольованих операцій і основні помилки платників податків та розглянемо наявну судову практику.
НАШ ФОРУМ – ЦЕ:
- 150 – 200 учасників;
- 30 – спікерів (міжнародних та вітчизняних експертів);
- 8 годин продуктивного спілкування та аналізу останніх законодавчих новел і помилок платників податків;
- розгляд практичних кейсів;
- професійний нетворкін.
КОМУ БУДЕ ЦІКАВО:
- фінансовим директорам та головним бухгалтерам компаній, які здійснюють контрольовані операції;
- фахівцям планово-економічних департаментів та відділів ТЦУ;
- юристам, які працюють в податкових практиках;
- аудиторам.
ПРОГРAМА ФОРУМУ
Увага, у нас діють знижки! Скористайтесь можливістю та придбайте квиток за зниженою вартістю!
Реєстрація та деталі за посиланням: https://goo.gl/93t4iS
LOCATION:6 Гетьмана\, Київ\, Україна
GEO:0.00000000;0.00000000
LAST-MODIFIED:20180515T082507Z
X-ACCESS:1
X-HITS:100
X-URL:
X-COLOR:6182CF
END:VEVENT
BEGIN:VEVENT
DTSTART;VALUE=DATE:20180529
DTEND;VALUE=DATE:20180602
UID:9FF9E685-BBB5-42D8-B65E-2ABCFBFF6172
SUMMARY:Заходи щорічного Конгресу Української Асоціації скрапленого газу "CONGRESS ULPGA 2018"
DTSTAMP:20180326T084741Z
DESCRIPTION:http://congressulpga2018.com.ua/
X-ALT-DESC;FMTTYPE=text/html:http://congressulpga2018.com.ua/
LOCATION:Monaco
GEO:43.73841760;7.42461580
LAST-MODIFIED:20180419T074106Z
X-ACCESS:1
X-HITS:101
X-URL:
X-COLOR:6182CF
END:VEVENT
BEGIN:VEVENT
DTSTART;TZID=Europe/Kiev:20180803T100000
DTEND;TZID=Europe/Kiev:20180803T150000
UID:11F8184E-079D-4C5D-9CB8-A9282B981F74
SUMMARY:ІІ Антирейдерський форум
DTSTAMP:20180801T061751Z
DESCRIPTION:3 серпня о 10.00 ГС «Всеукраїнська Аграрна Рада» та ГО «Бізнес-Варта» збирають ІІ Антирейдерський форум, у ході якого будуть розглянуті реальні приклади рейдерства на конкретних підприємствах, обговорені шляхи вирішення існуючих проблем, напрацьовані пропозиції щодо законодавчих змін та вироблені шляхи комунікації між підприємцями та органами влади.\NДо участі запрошені народні депутати України, представники Адміністрації Президента, Кабінету Міністрів, Генеральної прокуратури, Національної поліції, Міністерства юстиції, адвокати, правозахисники, аграрії з усієї України.\NУ ході першої панелі будуть презентовані реальні схеми рейдерства, з якими аграріям довелось зіткнутись на власних підприємствах, після чого відбудеться обговорення причин виникнення та можливих шляхів боротьби з незаконними захопленнями.\NВ рамках другої панелі народні депутати і представники юридичних компаній розкажуть про необхідні законодавчі зміни, спрямовані на боротьбу з рейдерством. Зокрема, мова буде йти про новації антирейдерського законопроекту № 8121, який 10 липня був ухвалений Верховною Радою в першому читанні.\NПротягом Форуму працюватиме громадська приймальня, до якої аграрії зможуть звернутися зі своїми проблемами, пов’язаними із рейдерством. Для цього бажаючі мають підготувати необхідний пакет документів (копію свідоцтва про реєстрацію; звернення; копії усіх звернень до органів влади та правоохоронців з відповідями, якщо такі є; копії судових рішень і постанов за наявності) та описати суть проблеми.\NТакож під час форуму бажаючі зможуть записати відеозвернення до органів влади, розказати про свої потреби, проблеми, побажання.\NРеєстрація здійснюється за телефоном 067 472 12 77.\NЗ питань акредитації ЗМІ звертайтесь за номером: 093 105 96 12. Контактна особа – Надія Бурбела.\Nhttp://uacouncil.org/uk/post/var-ta-biznes-varta-zaprosuut-3-serpna-na-ii-antirejderskij-forum
X-ALT-DESC;FMTTYPE=text/html:3 серпня о 10.00 ГС «Всеукраїнська Аграрна Рада» та ГО «Бізнес-Варта» збирають ІІ Антирейдерський форум, у ході якого будуть розглянуті реальні приклади рейдерства на конкретних підприємствах, обговорені шляхи вирішення існуючих проблем, напрацьовані пропозиції щодо законодавчих змін та вироблені шляхи комунікації між підприємцями та органами влади.
До участі запрошені народні депутати України, представники Адміністрації Президента, Кабінету Міністрів, Генеральної прокуратури, Національної поліції, Міністерства юстиції, адвокати, правозахисники, аграрії з усієї України.
У ході першої панелі будуть презентовані реальні схеми рейдерства, з якими аграріям довелось зіткнутись на власних підприємствах, після чого відбудеться обговорення причин виникнення та можливих шляхів боротьби з незаконними захопленнями.
В рамках другої панелі народні депутати і представники юридичних компаній розкажуть про необхідні законодавчі зміни, спрямовані на боротьбу з рейдерством. Зокрема, мова буде йти про новації антирейдерського законопроекту № 8121, який 10 липня був ухвалений Верховною Радою в першому читанні.
Протягом Форуму працюватиме громадська приймальня, до якої аграрії зможуть звернутися зі своїми проблемами, пов’язаними із рейдерством. Для цього бажаючі мають підготувати необхідний пакет документів (копію свідоцтва про реєстрацію; звернення; копії усіх звернень до органів влади та правоохоронців з відповідями, якщо такі є; копії судових рішень і постанов за наявності) та описати суть проблеми.
Також під час форуму бажаючі зможуть записати відеозвернення до органів влади, розказати про свої потреби, проблеми, побажання.
Реєстрація здійснюється за телефоном 067 472 12 77.
З питань акредитації ЗМІ звертайтесь за номером: 093 105 96 12. Контактна особа – Надія Бурбела.
http://uacouncil.org/uk/post/var-ta-biznes-varta-zaprosuut-3-serpna-na-ii-antirejderskij-forum
LOCATION:103 Столичне шосе\, Kyiv\, Ukraine
GEO:50.30806590;30.57225460
LAST-MODIFIED:20180801T061826Z
X-ACCESS:1
X-HITS:55
X-URL:
X-COLOR:6182CF
END:VEVENT
BEGIN:VEVENT
DTSTART;TZID=Europe/Kiev:20180810T120000
DTEND;TZID=Europe/Kiev:20180810T140000
UID:C2665797-D5CA-4229-9FAD-73FD450FC185
SUMMARY:Круглий стіл «Відновлення довіри платників податків, шляхом гармонізації відносин платників податків з державними органами. Реформи в Україні, світовий та європейський досвід. Ініціатива проекту «Рodatky.pro - Податковий HUB»»
DTSTAMP:20180803T065747Z
DESCRIPTION:Асоціація платників податків України запрошує представників Української Ради Бізнесу взяти участь у роботі «круглого столу» на тему: «Відновлення довіри платників податків, шляхом гармонізації відносин платників податків з державними органами. Реформи в Україні, світовий та європейський досвід. Ініціатива проекту «Рodatky.pro - Податковий HUB»».\NДодаткову інформацію можна отримати за телефоном: +38-067-285-56-65 або написавши на e-mail ngo.appu.info@gmail.com.
X-ALT-DESC;FMTTYPE=text/html:Асоціація платників податків України запрошує представників Української Ради Бізнесу взяти участь у роботі «круглого столу» на тему: «Відновлення довіри платників податків, шляхом гармонізації відносин платників податків з державними органами. Реформи в Україні, світовий та європейський досвід. Ініціатива проекту «Рodatky.pro - Податковий HUB»».
Додаткову інформацію можна отримати за телефоном: +38-067-285-56-65 або написавши на e-mail ngo.appu.info@gmail.com.
LOCATION:20 вул. Еспланадна\, Київ\, Україна
GEO:50.43763280;30.52035060
X-ACCESS:1
X-HITS:79
X-URL:
X-COLOR:6182CF
END:VEVENT
BEGIN:VEVENT
DTSTART;VALUE=DATE:20180902
DTEND;VALUE=DATE:20180906
UID:65FD84DA-7595-46FF-BC66-BB912549FF02
SUMMARY:Виставка споживчої електроніки та побутової техніки IFA 2018
DTSTAMP:20180507T062835Z
DESCRIPTION:ВИХІД НА СВІТОВІ РИНКИ – ОДИН З КЛЮЧОВИХ ПРІОРИТЕРІВ УКРАЇНСЬКИХ ВИРОБНИКІВ\N2-5 вересня 2018 року українські виробники електротехніки приймуть участь в одній з найпрестижніших виставок споживчої електроніки та побутової техніки IFA 2018 (Берлін, Німеччина).\NУкраїнська делегація на виставковому форумі IFA – це:\N\NОб’єднаний український стенд в новому павільйоні Global Markets\NЗнижки для учасників делегації, як колективних замовників\NФормат В2В платформи для професійного спілкування\NМожливість встановлення ділових контактів та отримання замовлень вже під час проведення виставки\NОсобливий акцент на OEM виробниках\NІнформація про найновітніші технології та світові тренди в сфері електроніки та побутової техніки\NУчасть в одній з найстаріших індустріальних виставок Німеччини (рік заснування 1924)\NВідвідувачі - представники більш ніж 3000 торговельних підприємств з близько 90 країн світу\N\Nhttps://b2b.ifa-berlin.com/en/IFA/IFAGlobalMarkets/\NПриєднуйтесь до української делегації в Берліні на одному з найавторитетніших світових виставкових форумів IFA 2018 !\N \NКонтакти організаторів делегації:\NУкраїнська асоціація виробників електротехніки www.uam-ua.com\Nе-мейл: assistant@uam-ua.com \Nтел. 097 334 18 84 (Оксана)
X-ALT-DESC;FMTTYPE=text/html:ВИХІД НА СВІТОВІ РИНКИ – ОДИН З КЛЮЧОВИХ ПРІОРИТЕРІВ УКРАЇНСЬКИХ ВИРОБНИКІВ
2-5 вересня 2018 року українські виробники електротехніки приймуть участь в одній з найпрестижніших виставок споживчої електроніки та побутової техніки IFA 2018 (Берлін, Німеччина).
Українська делегація на виставковому форумі IFA – це:
- Об’єднаний український стенд в новому павільйоні Global Markets
- Знижки для учасників делегації, як колективних замовників
- Формат В2В платформи для професійного спілкування
- Можливість встановлення ділових контактів та отримання замовлень вже під час проведення виставки
- Особливий акцент на OEM виробниках
- Інформація про найновітніші технології та світові тренди в сфері електроніки та побутової техніки
- Участь в одній з найстаріших індустріальних виставок Німеччини (рік заснування 1924)
- Відвідувачі - представники більш ніж 3000 торговельних підприємств з близько 90 країн світу
https://b2b.ifa-berlin.com/en/IFA/IFAGlobalMarkets/
Приєднуйтесь до української делегації в Берліні на одному з найавторитетніших світових виставкових форумів IFA 2018 !
Контакти організаторів делегації:
Українська асоціація виробників електротехніки
www.uam-ua.com
е-мейл: assistant@uam-ua.com
тел. 097 334 18 84 (Оксана)
LOCATION:Berlin\, Germany
GEO:52.52000660;13.40495400
X-ACCESS:1
X-HITS:221
X-URL:
X-COLOR:6182CF
END:VEVENT
BEGIN:VEVENT
DTSTART;TZID=Europe/Kiev:20180921T150000
DTEND;TZID=Europe/Kiev:20180921T170000
UID:8C254156-24F9-4BB9-8E02-BBE304AF4DF2
SUMMARY:Круглий стіл «Перешкоди офіційного працевлаштування та ведення індивідуального бізнесу в Україні»
DTSTAMP:20180918T160701Z
DESCRIPTION:Шановні колеги!\NМаємо честь запросити Вас на круглий стіл «Перешкоди офіційного працевлаштування та ведення індивідуального бізнесу в Україні», який відбудеться 21 вересня о 15:00.\NМісце проведення заходу - конференц зала РПР, вул.Ольгинська, 6, 2 поверх, оф. 21.\NОрганізатори: Інститут соціально-економічної трансформації, Аналітичний центр CASE-Ukraine, Українська асоціація прямого продажу, Представництво Данської Ради у справах біженців в Україні, Українська федерація індустрії безпеки, Українська Рада Бізнесу, Реанімаційний Пакет Реформ.\NЗавданням круглого столу є визначення спільних позицій щодо оптимального навантаження на фонд оплати праці в Україні для роботодавців та обов’язкових внесків для фізичних осіб-підприємців і самозайнятих осіб. Також необхідно розглянути відповідні компенсаторні засоби для впровадження зниження навантаження на фонд оплати праці для стимулювання детінізації у цій галузі.\NМетою круглого столу є формування порядку денного пріоритетних кроків на 2019 рік з метою зниження видатків бюджету та покращення умов ведення бізнесу для малого та середнього бізнесу.\NЗахід проводиться за участі представників влади, бізнес-об’єднань та експертного середовища.\NПід час заходу відбудеться презентація дослідження «Порівняльний аналіз оподаткування фонду заробітних плат та видатків бюджету у окремих країнах СНД, ЄС, Азії, Латинської Америки», проведеного експертами Інституту соціально-економічної трансформації та обговорення щодо його висновків та рекомендацій для України.\NПитання до обговорення:\N\NЧому існує тіньовий ринок оплати праці? \NЯк українці сприймають середовище для ведення бізнесу в країні і що їм заважає – результати «Глобального дослідження Amway про підприємництво 2018»\NЯк зменшити податкове навантаження на роботодавців: розгляд пропозицій\NЯка оптимальна доля (у %) видатків бюджету, які перерозподіляються через публічні фінанси України?\NЯкі найбільш неефективні статті видатків держбюджету?\NЕкономічне зростання України: спільний план дій.\N\NЗапрошені до дискусії:\N\NСергій Верланов, заступник Міністра фінансів України\NОксана Продан, народний депутат України\NКсенія Ляпіна, Голова Державної регуляторної служби\NТетяна Острікова, народний депутат України\NВолодимир Дубровський, старший економіст CASE Ukraine, експерт РПР\NІлля Несходовський, директор Інституту соціально-економічної трансформації\NТомаш Мурас, Голова Ради директорів Української асоціації прямого продажу\NПавло Полікарчук, керівник проекту «Рейтинг. Вісник»\N\NТакож до участі у обговоренні запрошені представники бізнес об’єднань, профільні експерти, представники Кабінету міністрів України. \NДля додаткової інформації: (067) 312 44 44
X-ALT-DESC;FMTTYPE=text/html:Шановні колеги!
Маємо честь запросити Вас на круглий стіл «Перешкоди офіційного працевлаштування та ведення індивідуального бізнесу в Україні», який відбудеться 21 вересня о 15:00.
Місце проведення заходу - конференц зала РПР, вул.Ольгинська, 6, 2 поверх, оф. 21.
Організатори: Інститут соціально-економічної трансформації, Аналітичний центр CASE-Ukraine, Українська асоціація прямого продажу, Представництво Данської Ради у справах біженців в Україні, Українська федерація індустрії безпеки, Українська Рада Бізнесу, Реанімаційний Пакет Реформ.
Завданням круглого столу є визначення спільних позицій щодо оптимального навантаження на фонд оплати праці в Україні для роботодавців та обов’язкових внесків для фізичних осіб-підприємців і самозайнятих осіб. Також необхідно розглянути відповідні компенсаторні засоби для впровадження зниження навантаження на фонд оплати праці для стимулювання детінізації у цій галузі.
Метою круглого столу є формування порядку денного пріоритетних кроків на 2019 рік з метою зниження видатків бюджету та покращення умов ведення бізнесу для малого та середнього бізнесу.
Захід проводиться за участі представників влади, бізнес-об’єднань та експертного середовища.
Під час заходу відбудеться презентація дослідження «Порівняльний аналіз оподаткування фонду заробітних плат та видатків бюджету у окремих країнах СНД, ЄС, Азії, Латинської Америки», проведеного експертами Інституту соціально-економічної трансформації та обговорення щодо його висновків та рекомендацій для України.
Питання до обговорення:
- Чому існує тіньовий ринок оплати праці?
- Як українці сприймають середовище для ведення бізнесу в країні і що їм заважає – результати «Глобального дослідження Amway про підприємництво 2018»
- Як зменшити податкове навантаження на роботодавців: розгляд пропозицій
- Яка оптимальна доля (у %) видатків бюджету, які перерозподіляються через публічні фінанси України?
- Які найбільш неефективні статті видатків держбюджету?
- Економічне зростання України: спільний план дій.
Запрошені до дискусії:
- Сергій Верланов, заступник Міністра фінансів України
- Оксана Продан, народний депутат України
- Ксенія Ляпіна, Голова Державної регуляторної служби
- Тетяна Острікова, народний депутат України
- Володимир Дубровський, старший економіст CASE Ukraine, експерт РПР
- Ілля Несходовський, директор Інституту соціально-економічної трансформації
- Томаш Мурас, Голова Ради директорів Української асоціації прямого продажу
- Павло Полікарчук, керівник проекту «Рейтинг. Вісник»
Також до участі у обговоренні запрошені представники бізнес об’єднань, профільні експерти, представники Кабінету міністрів України.
Для додаткової інформації: (067) 312 44 44
LOCATION:2 поверх\, оф. 21 вул.Ольгинська\, 6\, Київ\, Україна
GEO:50.44694460;30.52834140
LAST-MODIFIED:20180919T131822Z
X-ACCESS:1
X-HITS:59
X-URL:
X-COLOR:6182CF
END:VEVENT
BEGIN:VEVENT
DTSTART;TZID=Europe/Kiev:20181018T100000
DTEND;TZID=Europe/Kiev:20181019T180000
UID:B6DF998B-3CE7-45E3-922E-C4683280188E
SUMMARY:XVII Форум Фінансових Директорів України
DTSTAMP:20181008T140750Z
DESCRIPTION:18 жовтня 2018 р.ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ «Макроекономічна погода. Що борг прийдешній нам готує? »Модератор: Гліб Вишлінський, Виконавчий директор, Центр економічної стратегіїУчасники:Олексій Блінов, Головний економіст, Альфа-Банк УкраїнаСергій Ягнич, Керівник напрямку інвестиційного бізнесу, УкрсиббанкЕрик Найман, Керуючий Партнер, Capital TimesІНТЕРВ'Ю НА СЦЕНІОлег Чурій, Заступник Голови, Національний Банк УкраїниМодератор: Валентин Гвоздій, Керуючий Партнер, GolawКЕЙС-СЕСІЯ. Корпоративне фінансування в УкраїніМодератор: Руслан Кільмухаметов, Директор, ICUМаксим Цимбал, Заступник Голови правління, Акціонерний Банк «Південний».Руйнуємо міфи. Як використовувати можливості співпраці з банком на всі 100%?Олександр Любарев, Директор з корпоративних фінансів та казначейства,МЕТІНВЕСТ Холдинг. Доступ компаній з України до міжнародних ринків: досвідминулих років, можливості, реалії та перспективи.Сергій Усіченко, Заступник Генерального директора з корпоративних фінансів,ЭпіцентрК. Залучення іноземних інвесторів в інвестиційні проекти, якінструмент реалізації стратегії компаніїАнна Резніченко, Керуючий Партнер, Axilliem. Корпоративне фінансування іпродаж компанії: останні тенденції та практичні аспектиСТРАТЕГІЧНА ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ TOP CFO «Як забезпечити прибуткове зростанняза часів економічної нестабільності?»СЕСІЯ 1А. Як залучити фінансування та реалізувати потенціал зростаннявартості бізнесуМодератор: Сергій Гончаревич, Керуючий Партнер, Capital TimesСЕСІЯ 1В. Управління корпоративною ефективністюСЕСІЯ 2В. Внутрішня трансформація для підвищення прибутковості тауправління ризикамиМодератор: Андрій Сисоєв, Проектний фінансовий директор, OZZY/PAPAYAМАЙСТЕР-КЛАСИ від Акціонерного Банку «Південний»«Погляд банку на вирішення актуальних питань бізнесу»CFO JAZZ Cocktail Party19 жовтня 2018 р.РИЗИК-МАРАФОН 2018: Регулювання. Законодавство. ОподаткуванняУчасники:Андрій Сисоєв, Проектний фінансовий директор, OZZY/PAPAYA«Акціонер і CFO - новий рівень довіри: Ризики & Source of Wealth»Олександр Шемяткін, Партнер, КМ Партнери. «Ризики в умовах введення податкуна виведений капітал - Ви готові?»Максим Лебедєв, Партнер, Golaw. «Ризики і відповідальність длятоп-менеджменту згідно з новим законом про ТОВ»ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ «Шлях від CFO до CEO »ФОКУС-СЕСІЯ. Практика трансформації фінансової функціїОНЛАЙН МАЙСТЕР-КЛАС «Розрахунок корпоративних KPI з урахуванням ризиків»Олексій Сідоренко, CEO, Risk AcademyСЕСІЯ 2А. Цифрова трансформація для зростання бізнесу: можливості та ризикиСЕСІЯ 3А. Практика бізнес-трансформації: фактори успіхуСЕСІЯ 3В. Інструменти оптимізації фінансової функціїСЕСІЯ 4В. Як підвищити якість обліку, бюджетування і прогнозуванняhttps://www.facebook.com/events/1852126541561953/Квиткиhttp://cfo.ua/upcoming-events/16-xvii-forum-finansovykh-direktorov.html\N
X-ALT-DESC;FMTTYPE=text/html:18 жовтня 2018 р.
ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ «Макроекономічна погода. Що борг прийдешній нам готує? »
Модератор: Гліб Вишлінський, Виконавчий директор, Центр економічної стратегії
Учасники:
Олексій Блінов, Головний економіст, Альфа-Банк Україна
Сергій Ягнич, Керівник напрямку інвестиційного бізнесу, Укрсиббанк
Ерик Найман, Керуючий Партнер, Capital Times
ІНТЕРВ'Ю НА СЦЕНІ
Олег Чурій, Заступник Голови, Національний Банк України
Модератор: Валентин Гвоздій, Керуючий Партнер, Golaw
КЕЙС-СЕСІЯ. Корпоративне фінансування в Україні
Модератор: Руслан Кільмухаметов, Директор, ICU
Максим Цимбал, Заступник Голови правління, Акціонерний Банк «Південний».
Руйнуємо міфи. Як використовувати можливості співпраці з банком на всі 100%?
Олександр Любарев, Директор з корпоративних фінансів та казначейства,
МЕТІНВЕСТ Холдинг. Доступ компаній з України до міжнародних ринків: досвід
минулих років, можливості, реалії та перспективи.
Сергій Усіченко, Заступник Генерального директора з корпоративних фінансів,
ЭпіцентрК. Залучення іноземних інвесторів в інвестиційні проекти, як
інструмент реалізації стратегії компанії
Анна Резніченко, Керуючий Партнер, Axilliem. Корпоративне фінансування і
продаж компанії: останні тенденції та практичні аспекти
СТРАТЕГІЧНА ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ TOP CFO «Як забезпечити прибуткове зростання
за часів економічної нестабільності?»
СЕСІЯ 1А. Як залучити фінансування та реалізувати потенціал зростання
вартості бізнесу
Модератор: Сергій Гончаревич, Керуючий Партнер, Capital Times
СЕСІЯ 1В. Управління корпоративною ефективністю
СЕСІЯ 2В. Внутрішня трансформація для підвищення прибутковості та
управління ризиками
Модератор: Андрій Сисоєв, Проектний фінансовий директор, OZZY/PAPAYA
МАЙСТЕР-КЛАСИ від Акціонерного Банку «Південний»
«Погляд банку на вирішення актуальних питань бізнесу»
CFO JAZZ Cocktail Party
19 жовтня 2018 р.
РИЗИК-МАРАФОН 2018: Регулювання. Законодавство. Оподаткування
Учасники:
Андрій Сисоєв, Проектний фінансовий директор, OZZY/PAPAYA
«Акціонер і CFO - новий рівень довіри: Ризики & Source of Wealth»
Олександр Шемяткін, Партнер, КМ Партнери. «Ризики в умовах введення податку
на виведений капітал - Ви готові?»
Максим Лебедєв, Партнер, Golaw. «Ризики і відповідальність для
топ-менеджменту згідно з новим законом про ТОВ»
ПАНЕЛЬНА ДИСКУСІЯ «Шлях від CFO до CEO »
ФОКУС-СЕСІЯ. Практика трансформації фінансової функції
ОНЛАЙН МАЙСТЕР-КЛАС «Розрахунок корпоративних KPI з урахуванням ризиків»
Олексій Сідоренко, CEO, Risk Academy
СЕСІЯ 2А. Цифрова трансформація для зростання бізнесу: можливості та ризики
СЕСІЯ 3А. Практика бізнес-трансформації: фактори успіху
СЕСІЯ 3В. Інструменти оптимізації фінансової функції
СЕСІЯ 4В. Як підвищити якість обліку, бюджетування і прогнозування
https://www.facebook.com/events/1852126541561953/
Квитки
http://cfo.ua/upcoming-events/16-xvii-forum-finansovykh-direktorov.html
X-ACCESS:1
X-HITS:117
X-URL:
X-COLOR:6182CF
END:VEVENT
BEGIN:VEVENT
DTSTART;VALUE=DATE:20181026
DTEND;VALUE=DATE:20181027
UID:6F646ABF-D802-48AC-831F-4DDC93D8FBBC
SUMMARY:XІІ Щорічний форум з корпоративного права
DTSTAMP:20181010T070235Z
DESCRIPTION:На форумі говоритимемо про нинішній стан справ галузі та перспективи на майбутнє, аналізуватимемо прийняті закони та ознайомимось з першим досвідом їх застосування. Традиційно учасники матимуть можливість поспілкуватись із суддями, законодавцями та представниками регулятора.Серед учасників та доповідачів очікуються провідні фахівці галузі, представники регуляторних органів, суддівського корпусу та спеціалізованих державних установ.Серед тем до обговорення:• Фондовий ринок: куди йдемо?• ТОВ. Гра за новими правилами;• Акціонерні товариства: останній досвід;• Судова практика у корпоративних спорах;З детальною програмою заходу можна ознайомитися за посиланнямhttps://uba.ua/ukr/events/2780/https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fuba.ua%2Fukr%2Fevents%2F2780%2F&h=AT1CIqoad8-zmR6U0GE1q7yJiRrHmiFXLRagZoRUgZdOAtjqEktXQZ4rh4WQWFE83Kqun7U1l7dDykZU0IUuujDC1r7aKngbzOknY6A3rMbeDZSnrizE0Z5sfD0uzWyo3sqs>За додатковою інформацією щодо заходу звертайтесь, будь ласка, до Секретаріату АПУ за тел.: +380 (44) 492-88-48, e-mail: forum@uba.ua.Контактна особа – Вікторія Доценко.https://www.facebook.com/events/336487993812118/?active_tab=about\N
X-ALT-DESC;FMTTYPE=text/html:На форумі говоритимемо про нинішній стан справ галузі та перспективи на майбутнє, аналізуватимемо прийняті закони та ознайомимось з першим досвідом їх застосування. Традиційно учасники матимуть можливість поспілкуватись із суддями, законодавцями та представниками регулятора.
Серед учасників та доповідачів очікуються провідні фахівці галузі, представники регуляторних органів, суддівського корпусу та спеціалізованих державних установ.
Серед тем до обговорення:
• Фондовий ринок: куди йдемо?
• ТОВ. Гра за новими правилами;
• Акціонерні товариства: останній досвід;
• Судова практика у корпоративних спорах;
З детальною програмою заходу можна ознайомитися за посиланням
https://uba.ua/ukr/events/2780/
<https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fuba.ua%2Fukr%2Fevents%2F2780%2F&h=AT1CIqoad8-zmR6U0GE1q7yJiRrHmiFXLRagZoRUgZdOAtjqEktXQZ4rh4WQWFE83Kqun7U1l7dDykZU0IUuujDC1r7aKngbzOknY6A3rMbeDZSnrizE0Z5sfD0uzWyo3sqs>
За додатковою інформацією щодо заходу звертайтесь, будь ласка, до Секретаріату АПУ за тел.: +380 (44) 492-88-48, e-mail: forum@uba.ua.
Контактна особа – Вікторія Доценко.
https://www.facebook.com/events/336487993812118/?active_tab=about
X-ACCESS:1
X-HITS:36
X-URL:
X-COLOR:6182CF
END:VEVENT
BEGIN:VEVENT
DTSTART;VALUE=DATE:20181115
DTEND;VALUE=DATE:20181116
UID:3080BD39-CC84-4701-9D80-CDA3ABBEB31B
SUMMARY:IX Міжнародний форум «Дні польського бізнесу в Україні»
DTSTAMP:20181004T110952Z
DESCRIPTION:IX Міжнародний форум «Дні польського бізнесу в Україні» традиційно збере на одному майданчику представників державних та місцевих органів влади, дипломатичних установ та бізнес-спільноти з метою обговорення питань польсько-української співпраці, налагодження співробітництва та ділових контактів.\NЦьогорічний форум стане платформою для обговорення широкого кола важливих та актуальних тем, зокрема:\N\NЗміни в динаміці розвитку торгово-економічної співпраці України та Польщі за останні роки: які перспективи відкриваються для українського бізнесу;\NСпільні проекти в галузі енергетики та енергозбереження;\NРозбудова автомобільних і залізничних шляхів: чи зблизять вони Україну та Польщу; \NІнфраструктура і логістика в розрізі польсько-українського співробітництва;\NБудівельна галузь Польщі: які перспективи виходу українських бізнес-гравців на ринок сусідів;\NЯкі польські інвестиційні проекти будуть цікаві для українського бізнесу;\NЯк отримати доступ до економічно та комерційно вигідних фінансових інструментів для ведення бізнесу в Польщі;\NПереваги податкової системи Республіки Польща;\NЯкі нюанси необхідно враховувати, ведучи бізнес в ЄС та Польщі зокрема.\N\NЗахід традиційно пройде під патронатом Посольства Республіки Польща в Україні.\NОрганізатори:\N\NАсоціація Українського бізнесу в Польщі;\NEUCON Юридична Група;\NПольська Конфедерація Роботодавців Lewiatan.\N\NСпіворганізатори:\N\NМіжнародне товариство польських підприємців в Україні\N\NСеред гостей форуму очікуються підприємці з України та Польщі, які зацікавлені у бізнес-співпраці між двома державами, мають ідеї щодо реалізації спільних проектів та потребують фінансової підтримки для запуску власних стартапів.\NТому, якщо Ви зацікавлені в пошуку бізнес-партнерів або інвесторів для свого проекту/стартапу, маєте намір вийти на ринки Європи, але не знаєте з чого почати, наш захід саме для Вас! \N Реєстрація та деталі за посиланням: http://ukrbizpol.org/novini/ix-mizhnarodniy-forum-dni-polskogo-biznesu-v-ukrayini/
X-ALT-DESC;FMTTYPE=text/html:IX Міжнародний форум «Дні польського бізнесу в Україні» традиційно збере на одному майданчику представників державних та місцевих органів влади, дипломатичних установ та бізнес-спільноти з метою обговорення питань польсько-української співпраці, налагодження співробітництва та ділових контактів.
Цьогорічний форум стане платформою для обговорення широкого кола важливих та актуальних тем, зокрема:
- Зміни в динаміці розвитку торгово-економічної співпраці України та Польщі за останні роки: які перспективи відкриваються для українського бізнесу;
- Спільні проекти в галузі енергетики та енергозбереження;
- Розбудова автомобільних і залізничних шляхів: чи зблизять вони Україну та Польщу;
- Інфраструктура і логістика в розрізі польсько-українського співробітництва;
- Будівельна галузь Польщі: які перспективи виходу українських бізнес-гравців на ринок сусідів;
- Які польські інвестиційні проекти будуть цікаві для українського бізнесу;
- Як отримати доступ до економічно та комерційно вигідних фінансових інструментів для ведення бізнесу в Польщі;
- Переваги податкової системи Республіки Польща;
- Які нюанси необхідно враховувати, ведучи бізнес в ЄС та Польщі зокрема.
Захід традиційно пройде під патронатом Посольства Республіки Польща в Україні.
Організатори:
- Асоціація Українського бізнесу в Польщі;
- EUCON Юридична Група;
- Польська Конфедерація Роботодавців Lewiatan.
Співорганізатори:
- Міжнародне товариство польських підприємців в Україні
Серед гостей форуму очікуються підприємці з України та Польщі, які зацікавлені у бізнес-співпраці між двома державами, мають ідеї щодо реалізації спільних проектів та потребують фінансової підтримки для запуску власних стартапів.
Тому, якщо Ви зацікавлені в пошуку бізнес-партнерів або інвесторів для свого проекту/стартапу, маєте намір вийти на ринки Європи, але не знаєте з чого почати, наш захід саме для Вас!
Реєстрація та деталі за посиланням: http://ukrbizpol.org/novini/ix-mizhnarodniy-forum-dni-polskogo-biznesu-v-ukrayini/
LOCATION:02000 Kyiv\, Kyiv city\, Ukraine
GEO:50.45010000;30.52340000
LAST-MODIFIED:20181010T065848Z
X-ACCESS:1
X-HITS:65
X-URL:
X-COLOR:6182CF
END:VEVENT
BEGIN:VEVENT
DTSTART;TZID=Europe/Kiev:20181115T100000
DTEND;TZID=Europe/Kiev:20181115T140000
UID:0FD9F994-9ADE-4FD7-BF90-6B6293B8D725
SUMMARY:ІІ Інноваційна торгова конференція НОРТ
DTSTAMP:20181004T132554Z
DESCRIPTION:Дізнайтеся більше про інноваційні можливості, тенденції та підходи у розвитку торгівельних підприємств на ІІ Інноваційній торговій конференції, яка відбудеться 15 листопада 2018 року.\NСвоїми знаннями із вами поділяться:\NДмитро Агапов, засновник компанії «Хамелеон Софт». Сам собі магазин: сучасні тренди самообслуговування в ритейлі.\NЮрій Бондарєв, Голова ГС «НОРТ». Механізми ефективного управління сімейним бізнесом.\NМаксим Єгоричев, консультант «НОРТ Консалтинг». Як корпоративна культура впливає на інноваційність компанії.\NТетяна Коробова, керуючий партнер консалтингової агенції «K @ P Partner». Стратегія бізнесу = стратегія життя. Як створювати та втілювати ефективні стратегії для МСБ.\NАндрій Кривонос, Голова Директорату Асоціації франчайзингу. Торгові франшизи: плюси, мінуси, реалії.\NОлександр Савенко, засновник мережі незалежних магазинів SUBURBEUROPE, Голова Комітету з урегулювання питань торгової нерухомості ГС «НОРТ». Місце «незалежних крамниць» у розвитку українського ритейлу.\Nта інші\NЧас проведення Конференції: 10.00 – 14.00 (реєстрація з 9.30)\NМісце проведення Конференції: м. Київ, вул. Хрещатик, 7/11, 2-й поверх,Конференц-Зал ADMIRAL HALL\NРЕЄСТРАЦІЯ НА КОНФЕРЕНЦІЮ\NУмови участі:\NБлагодійний внесок за участь у Конференції – 400 гривень. Існує система знижок для членів ГС «НОРТ», «Національної платформи МСБ», «Української Ради Бізнесу».\NОрганізатор Конференції:\NГС «Національна організація роздрібної торгівлі»\NЕлектронна пошта: nort@nort.org.ua, телефон +38044 278-52-15.\NРеєструйтеся та дізнайтесь більше для себе та свого бізнесу!\NДетальніше: http://nort.org.ua/novyny/2-conferencia/
X-ALT-DESC;FMTTYPE=text/html:Дізнайтеся більше про інноваційні можливості, тенденції та підходи у розвитку торгівельних підприємств на ІІ Інноваційній торговій конференції, яка відбудеться 15 листопада 2018 року.
Своїми знаннями із вами поділяться:
Дмитро Агапов, засновник компанії «Хамелеон Софт». Сам собі магазин: сучасні тренди самообслуговування в ритейлі.
Юрій Бондарєв, Голова ГС «НОРТ». Механізми ефективного управління сімейним бізнесом.
Максим Єгоричев, консультант «НОРТ Консалтинг». Як корпоративна культура впливає на інноваційність компанії.
Тетяна Коробова, керуючий партнер консалтингової агенції «K @ P Partner». Стратегія бізнесу = стратегія життя. Як створювати та втілювати ефективні стратегії для МСБ.
Андрій Кривонос, Голова Директорату Асоціації франчайзингу. Торгові франшизи: плюси, мінуси, реалії.
Олександр Савенко, засновник мережі незалежних магазинів SUBURBEUROPE, Голова Комітету з урегулювання питань торгової нерухомості ГС «НОРТ». Місце «незалежних крамниць» у розвитку українського ритейлу.
та інші
Час проведення Конференції: 10.00 – 14.00 (реєстрація з 9.30)
Місце проведення Конференції: м. Київ, вул. Хрещатик, 7/11, 2-й поверх,Конференц-Зал ADMIRAL HALL
РЕЄСТРАЦІЯ НА КОНФЕРЕНЦІЮ
Умови участі:
Благодійний внесок за участь у Конференції – 400 гривень. Існує система знижок для членів ГС «НОРТ», «Національної платформи МСБ», «Української Ради Бізнесу».
Організатор Конференції:
ГС «Національна організація роздрібної торгівлі»
Електронна пошта: nort@nort.org.ua, телефон +38044 278-52-15.
Реєструйтеся та дізнайтесь більше для себе та свого бізнесу!
Детальніше: http://nort.org.ua/novyny/2-conferencia/
LOCATION:7/11 вул. Хрещатик\, м. Київ
GEO:50.45067980;30.52601500
X-ACCESS:1
X-HITS:89
X-URL:
X-COLOR:6182CF
END:VEVENT
BEGIN:VEVENT
DTSTART;TZID=Europe/Kiev:20190320T110000
DTEND;TZID=Europe/Kiev:20190320T140000
UID:14021B11-0BC5-42DD-8124-F02D9A323561
SUMMARY:Засідання Круглого столу на тему: «ТОП-10 пріоритетів для економічного зростання країни»
DTSTAMP:20190319T080651Z
DESCRIPTION:Головний спікер заходу - Грігол Катамадзе, Президент Асоціації платників податків України, учасник Національної бізнес-коаліції, член Наглядової ради УРБ .\NУ заході візьмуть участь Голова Запорізької обласної державної адміністрації Бриль Костянтин Іванович, в.о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області, заступник начальника ГУ ДФС у Запорізькій області Манько Валерій Олександрович, начальник Запорізького управління Офісу великих платників податків ДФС Афонов Роман Петрович, начальник Головного управління Держпраці у Запорізькій області Бабенко Олександр Петрович, начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області Жмурко Світлана Олексіївна, Голова Ради Запорізької обласної федерації роботодавців Головко Олександр Степанович, а також представники бізнес-спільноти Запоріжжя та Запорізької області. \NОрганізатор заходу – ВГО АППУ у Запорізькій області.\NКоординатор заходу – виконавчий директор ТВ ВГО АППУ у Запорізькій області Ганна Бабенко (067) 722-04-39
X-ALT-DESC;FMTTYPE=text/html:Головний спікер заходу - Грігол Катамадзе, Президент Асоціації платників податків України, учасник Національної бізнес-коаліції, член Наглядової ради УРБ .
У заході візьмуть участь Голова Запорізької обласної державної адміністрації Бриль Костянтин Іванович, в.о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області, заступник начальника ГУ ДФС у Запорізькій області Манько Валерій Олександрович, начальник Запорізького управління Офісу великих платників податків ДФС Афонов Роман Петрович, начальник Головного управління Держпраці у Запорізькій області Бабенко Олександр Петрович, начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області Жмурко Світлана Олексіївна, Голова Ради Запорізької обласної федерації роботодавців Головко Олександр Степанович, а також представники бізнес-спільноти Запоріжжя та Запорізької області.
Організатор заходу – ВГО АППУ у Запорізькій області.
Координатор заходу – виконавчий директор ТВ ВГО АППУ у Запорізькій області Ганна Бабенко (067) 722-04-39
LOCATION:71А бул. Шевченка\, Запоріжжя
GEO:47.83931610;35.10258590
X-ACCESS:1
X-HITS:25
X-URL:
X-COLOR:6182CF
END:VEVENT
BEGIN:VEVENT
DTSTART;VALUE=DATE:20190322
DTEND;VALUE=DATE:20190323
UID:7D93B84F-305B-4758-B109-33EEB62EBD22
SUMMARY:Міжнародна конференція BlockchainUA
DTSTAMP:20190225T075231Z
DESCRIPTION:
X-ALT-DESC;FMTTYPE=text/html:
LOCATION:Київ
GEO:50.45010000;30.52340000
X-ACCESS:1
X-HITS:35
X-URL:https://blockchainua.com/ua?utm_source=hs_email&utm_medium=email&utm_content=70154799&_hsenc=p2ANqtz-8z9_S98iU5jNZfiToSVrSlX5GLw6PisDpwaeL1jGSnSPNmE1OhNg7glo4xExChwX9B2IgFTMcZh6cuzEIHRm7CPP7s9Q&_hsmi=70154799&fbclid=IwAR0QWc6ka5C0i8JTW1zgjL36y9K0R8kU
X-COLOR:6182CF
END:VEVENT
BEGIN:VEVENT
DTSTART;TZID=Europe/Kiev:20190516T100000
DTEND;TZID=Europe/Kiev:20190517T170000
UID:0600417D-C250-4763-A1B1-0196171A1FCE
SUMMARY:КОНГРЕС УКРАЇНСЬКОЇ АСОЦІАЦІЇ СКРАПЛЕНОГО ГАЗУ "CONGRESS ULPGA 2019"
DTSTAMP:20190315T104829Z
DESCRIPTION:
X-ALT-DESC;FMTTYPE=text/html:
LOCATION:103 Столичне шоссе\, Київ
GEO:50.30807400;30.57222500
X-ACCESS:1
X-HITS:114
X-URL:http://2019.congressulpga.com/ua/commercial-presentation/gala-diner/program/assambly/utc/congress?utm_source=eSputnik-trigger&utm_medium=email&utm_campaign=Kongres_Ukra%D1%97ns_ko%D1%97_Asoc%D1%96ac%D1%96%D1%97_skraplenogo_gazu_ULPGA&utm_content=5832
X-COLOR:6182CF
END:VEVENT
END:VCALENDAR